در حال بارگذاری ...
 با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی

«شلاق بی صدا» در شهرستان اشنویه اجرا شد

«شلاق بی صدا» اثری نوشته و کارگردانی آلان(ابراهیم) آلانی در اشنویه اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان‌غربی به نقل از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان اشنویه  نمایش «شلاق بی صدا» با محوریت آسیب های اجتماعی و در ژانر اجتماعی نوشتە شدە در ۱۵ شهریپر ۱۴۰۱ در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان اشنویه به اجرا در آمد.
در خلاصه نمایش آمده‌است: هژار و لیلا زوجی امروزی هستند که زندگی بی آلایش و بی دغدغە ایی دارند، اما در ادامه هژار رفتە رفتە با دوستان خود وارد برنامە های پارتی شبانە و مواد روانگردان و عیش و نوش می‌شود و خانەو زندگی خود را بە بهانە سرمایەگذاری در بورس و ارز و پروژە می‌فروشد که منجر به از دست رفتن همه آنها می‌شود. لیلا همسر وی تلاش می‌کند از کار شوهرش سر دربیاورد کە هم خود و هم همسرش را از این بحران نجات دهد..  هژار بە کار خود دامە میدهد و حتی میانجگری های لیلا منجر بە شلاق و کتک کاری او توسط هژار میشود کە در خفقان بی صدایی صورت میگیرد تا اینکە لیلا تصمیم بە ترک هژار میگیر.هژار مدام با مصرف قرص و مواد دچار توهم و سرگردانی میشود و بە لیلا مشکوک خواهد شد و شبی کە از خواب می پرد و صاحب خانە اش را میبیند با او دست بە گریبان میشود و با حملە بە او با چاقو اور بە قتل میساند...اما تلاش او بی سرانجام و‌ در نهایت به مرگ وی منجر می‌شود.

زلیخا خضری،کریم ضروری،صلاح سلطانی،کیوان شیخ شرفی،روژین آقازادە و اوین خضری در این نمایش بازی می‌کنند و دیگر عوامل عبارتند از:

دستیار و بازیگردان: حسن خوش منش
طراح صحنە و دکور: کمال رسولی
طراح نور: آرام رسولی
طراح صدا و موسیقی: انور رحیمی
طراح لباس: آلان آلانی
گریمور و میکاپ: روژین آقازادە
تدارکات: ویس خلیلی
عکاس پشت صحنە: هاوری باشرافت
فیلمبردار پشت صحنە: زانیار حسن زادە
مدیر اجرا : داریوش حیاتی.




نظرات کاربران